Ønsker du å bidra?
Bidra med bilder?
Har du bilder og du ønsker å dele de med oss. Det kan sendes til post@hsc-norway.no
Merk med skipets navn, oppgi dato og stedet hvor bildet er fotografert. Ca dato fungerer men det ønskelig med dato så nært som overhode mulig.
Opphavsretten respekteres, vi legger kun ut bilder med tillatelser fra fotografen.
Korrigert eller annen informasjon?
Har du informasjon om hurtigbåtene, eller ser du noe som ikke stemmer så er det ønskelig med beskjed om dette.
Send mail til post@hsc-norway.no
Til dere som bidro til den gamle siden
Dere som bidro med bilder på gamle HSC-Norway, disse bildene er ikke lastet opp på den oppdaterte siden.
Det er to grunner til det: Det ene er at av en eller annen grunn ble det valgt veldig lav oppløsning på bildene som ble lastet opp på den forrige nettsiden, så de fleste av bildene ble kornete. Det andre er at det ikke er sikkert at tillatelsen for bruk av bildene som da ble gitt fortsatt gjelder. Hvis tillatelsen fortsatt gjelder brukes gledelig bildene igjen. Gi gjerne beskjed om dette er ønskelig.
Noen spørsmål som har dukket opp:
- Ble Fløyfjell (2010) solgt til G&V Line Ladera?
- Hvor ble Griods (1994) ombygget til først passasjerbåt så senere ferge?
- Når begynte Rygertroll (2012) å gå på Modalen?
Har du bilder og du ønsker å dele de med oss. Det kan sendes til post@hsc-norway.no
Merk med skipets navn, oppgi dato og stedet hvor bildet er fotografert. Ca dato fungerer men det ønskelig med dato så nært som overhode mulig.
Opphavsretten respekteres, vi legger kun ut bilder med tillatelser fra fotografen.
Korrigert eller annen informasjon?
Har du informasjon om hurtigbåtene, eller ser du noe som ikke stemmer så er det ønskelig med beskjed om dette.
Send mail til post@hsc-norway.no
Til dere som bidro til den gamle siden
Dere som bidro med bilder på gamle HSC-Norway, disse bildene er ikke lastet opp på den oppdaterte siden.
Det er to grunner til det: Det ene er at av en eller annen grunn ble det valgt veldig lav oppløsning på bildene som ble lastet opp på den forrige nettsiden, så de fleste av bildene ble kornete. Det andre er at det ikke er sikkert at tillatelsen for bruk av bildene som da ble gitt fortsatt gjelder. Hvis tillatelsen fortsatt gjelder brukes gledelig bildene igjen. Gi gjerne beskjed om dette er ønskelig.
Noen spørsmål som har dukket opp:
- Ble Fløyfjell (2010) solgt til G&V Line Ladera?
- Hvor ble Griods (1994) ombygget til først passasjerbåt så senere ferge?
- Når begynte Rygertroll (2012) å gå på Modalen?